تبلیغات
سفینه نجات - چگونه ماهی ماهی آزاد را در فر

چگونه ماهی ماهی آزاد را در فر

نویسنده :NimA Najafi
تاریخ:دوشنبه 12 شهریور 1397-03:06 ب.ظ

چگونه ماهی ماهی آزاد را در فر

مواد لازم: 250 گرم فیله ماهی قزل آلا با پوست در هر نفر. روغن زیتون. نمک فلفل لیمو تازه. تجهیزات مورد نیاز: سینی سرخ کردن یا سینی پخت آلومینیومی فویل. دستور غذا: 1) اجاق برقی را در 425 درجه فارنهایت یا 220 درجه سانتیگراد نگه دارید. برای پختن ماهی قزل آلا در اجاق گاز ابتدا سینی را در ردیف میانه قرار دهید. بستن تابه با فویل آلومینیومی. 2) ماهی را با یک پارچه حوله یا پارچه ای خاص خشک کنید. برای انجام این کار، دستمال را به آرامی بر روی سطح ماهی قرار دهید. آن را روی سطح ماهی مالش نکنید. 3) ماهی آزاد با نمک، فلفل و روغن زیتون. چند قطره روغن زیتون را بر روی یک تکه ماهی ریخته و آن را به خوبی با انگشت یا قلموی پخت و پز پخش کنید. نمک و فلفل سیاه را به ماهی اضافه کنید. 4. ماهی قزل آلا را روی سینی فر قرار دهید. توجه داشته باشید که پوست به شرح زیر است. آن را به اجاق انتقال دهید. 5) برای 4 تا 6 دقیقه، برای ماهی قزل آلا ضخیم 2 سانتی متری طبخ کنید. زمان پخت ماهی قزل آلا در کوره بستگی به آسیب به تکه های سالمون دارد. هر 2 سانتیمتر کبودی حدود 4 تا 6 دقیقه وزن کنید. در 4 دقیقه، ماهی قزل آلا هنوز هم کمی سرد است و ظرف شش دقیقه کاملا پخته شده است. این به طعم و مزه شما بستگی دارد تا ماهی قزل آلا خام یا پخته شود. 6) ماهی قزل آلا هنگامی که به خوبی پخته شده و به راحتی تکه تکه شده است. شما می توانید غذای ماهی را با یک چنگال آزمایش کنید. اگر چنگال بتواند به راحتی ماهی را شکست دهد، یعنی ماهی قزل آلا پخته شده بود. شما همچنین می توانید از دماسنج برای گوشت و ماهی استفاده کنید. این دماسنجها که همچنین برای اندازه گیری درجه سختی استیک و گوشت های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند، درجه حرارت وسط یک قطعه گوشت یا ماهی را اندازه گیری می کنند و بر این اساس مشخص می شود که یک قطعه گوشت یا ماهی خوب است انجام شده، متوسط ​​یا نادر. برای ماهی قزل آلا، حداقل دمای توصیه شده برای قسمت وسط یا بخش آسیب دیده ماهی 145 درجه فارنهایت یا حدود 65 درجه سانتیگراد است. 7) بلافاصله خدمت کنید. ماهی آزاد خود را از اجاق نگه دارید. ماهی های باقی مانده ماهی را در یخچال قرار دهید تا حدود 5 روز نگهداری شود و سپس آنها را گرم یا خنک می کنند. حالا که یاد گرفته اید که چطور طبخ ماهی را در کوره بخورید، دیگر مشکل اضافه کردن این غذای امگا 3 به رژیم غذایی شما نیست. شما می توانید انواع سالاد سالم را امتحان کنید. ماهی آزاد خود را به پاستا خود اضافه کنید یا بخورید.
ارزش غذای ماهی قزل آلا

تیروزین اسید آمینه در این ماه کمک می کند تا سوخت و ساز بدن را در بدن انسان افزایش دهد. علاوه بر این ماهی ماهی آزاد منبع خوبی از ویتامین D و ویتامین E است. گوشت این ماهی برای امگا 3 و پروتئین از سایر ماهی ها غلبه دارد و به میزان قابل توجهی میزان استرس در انسان را کاهش می دهد. ماهی قزل آلا کم کالری است و مقدار چربی اشباع شده در آن ناچیز است. امگا 3 از پوست محافظت می کند، عملکرد قلب را افزایش می دهد و سلامت قلب را افزایش می دهد. 113 گرم از این ماهی 87 درصد از نیاز روزانه بدن خود را برای امگا 3 فراهم می کند و این مقدار فراوان تاثیرات بسیار مثبتی بر سیستم قلبی عروقی دارد. آن مانع از حمله قلبی، ریتم های نامنظم قلب، لخته های خون در رگ ها و میزان کلسترول بد نیز می شود. برخی از خواص این ماهی عبارتند از: مفید برای سلامت قلب و رگ های خونی مفید برای کاهش میزان استرس مفید برای کاهش مقدار کلسترول بد مفید برای جلوگیری از فشار خون بالا مفید برای کنترل فشار خون بالا مفید برای تقویت عملکرد از مغز مفید برای محافظت از پوست به اشعه ماوراء بنفش، 100 گرم این ماهی، 20 گرم پروتئین، 11 گرم چربی و 180 کیلو کالری انرژی. گوشت این ماهی بیشتر از سایر ماهی ها دارای امگا 3، پروتئین و ویتامین D است. طبق یک گزارش از مجله Science، آزادمدیا میتواند مقادیر دیوکسین را شامل شود.
چطور ماهی ماهی آزاد

سس ماهی قزل آلا با شربت برنج اووكادو سوشی: 200 گرم سوشی نوری زبانه ها: 3 آب: 1 فنجان سركه برنج: 30 میلی لیتر شكر: 1 قاشق غذاخوری نمك: 1/2 قاشق چای خوری آووکادو: 1 قارچ: 4 هویج متوسط: 2 ماهی آزاد دودی: 3 نازك ورق (اگر شما نمی خواهید از ماهی خالص استفاده کنید، می توانید از فیل مرغ استفاده نکنید، که شما سعی کرده اید، یا میگو جوشانده، یا به طور کلی، گوشت را از بین ببرید و از سبزیجات استفاده کنید، اما توصیه من به شما این است که بار دیگر سفارش اصلی و سعی کنید آن را همراه با Vsasibi و سویا. شرط Mybe آیا شما دم را دوست دارید) از تمام سرکه با شکر و نمک، خوب مخلوط و حرارت دادن تا زمانی که شکر و نمک در سرکه حل شود. آب و برنج سوشی (یک برنج گردوی ژاپنی) اگر شما نمیتوانید این نوع برنج را پیدا کنید، می توانید از برنج ایرانی به نام حسنی استفاده کنید، در این صورت آب بر اساس پخت همان برنج تنظیم می شود) بطری، آن را به آن بریزید. حدود 12 دقیقه جوشانید. سپس آن را از گرما برداشته و آن را خنک کن. (برنج دور ژاپنی پخته شده و نرم همانند است، اما برنج دیگر زمان پختن را ندارد. در هر صورت، برنج باید پخته شود و کمی نرم شود و ما باید پوست خود را داشته باشیم). برنج را در یک ظرف غیر فلزی قرار دهید و سرکه را به آرامی مخلوط کنید با برنج، و اگر شما هم می توانید آن را با یک فن در همان زمان خنک کنید، برنج شما شیشه ای را پیدا می کند (اگر در تابستان بودی، می توانید آن را انجام دهید در مقابل فن) آووکادو هویج و قارچ را به برش های نازک و بلند بریزید. گسترش



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo